среда, 9. јануар 2013.

Ekskluzivno - Darko Elez: Vaskoviću, Veljančić te sve slagao, on je ubica, a ne ja


piše: Slobodan Vasković

Utorak, 8. januara u 17.04 sati, pozvao me Darko Elez da, kako je rekao, demantuje navode Anđelka Veljančića iznesene protiv njega u filmovima “Ubistva sa potpisom mafije” prvi i drugi dio. Elez je rekao da nije tačno da je on učestvovao u ubistvu Borisa Govedarice, već da je Govedaricu ubio upravo Anđelko Veljančić. On tvrdi da je Veljančić tada poslan da ubije Đorđa Ždrala, ali da je ubio Govedaricu umjesto njega. Odbacio je tvrdnje da je on Veljančića poslao da ubije jednog od dvojice narečenih. “Svi mi smo ga poslali”, rekao je Elez, ne precizirajući ko sve spada pod termin “svi mi”.

Demantovao je da ima bilo kakve veze sa ubistvom Slaviše Bilinca Bilija, Uglješe Uge Ranitovića, Ramiza Delalića Ćele, Vladimira Mačara. “Nisam učestvovao u njegovom ubistvu, ja sam tada bio u Beogradu”, kaže Elez. Takođe tvrdi da nije ubio Zorana Goluba Čarlamu.

Za Veljančića kaže da je dokazani lažov i psihopata, koji ga blati po medijima kako bi sebe zaštitio, ali da on ima dokaze da se Veljančić prevario i da ne može da mu prođe priča.
“Može mu to proći samo preko mene mrtvog”, rekao je Elez. Demantovao je sve navode oko Bobe Tošić, tvrdeći da je Veljančić “uvalio curu”.

“Prevario se, ne može da mu prođe priča, ja kad dođem otvaram Pandorinu kutiju. Ja se ne bojim i zato i dolazim u Bosnu”, naveo je Elez.

“Što ne spominjete Keljmendija, treba da pukne po meni”, kazao je Elez,
U tom razgovoru, Elez je još rekao: “Ja jesam njemu bio šef, ali i ja imam šefa. Neke sam stvari radio po nalogu šefa. Što se tiče Veljančića, 25 posto od onoga što je rekao je tačno, a 75 posto nije”.
Dogovorili smo se da Elez pozove u srijedu, (09.01. o.g., kako bismo snimili razgovor u kojem on demantuje da je učestvovao u ubistvima, o kojima sam izvijestio u filmovima “Ubistva sa potpisom mafije, 1 i 2 dio). Tačno u deset časova Elez je pozvao i ponovio ranije izrečene navode.
Darko Elez je 26. Novembra 2010. Godine pred Specijalnim sudom u Beogradu presuđen na 9 godina zatvora i nalazi se na izdržavanju kazne. On je presuđen  kao organizator kriminalne grupe koja je  na teritoriji Srbije i Bosne i Hercegovine trgovala drogom, vršila iznude i činila druga krivična djela.




Vezani filmovi: