уторак, 12. новембар 2013.

Visoki funkcioneri MUP-a saslušaće argumentaciju roditelja pokojnog Nikole Đurovića

Piše: Slobodan Vasković

Darko Đurović će za desetak dana visokim funkcionerima Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srpske iznijeti svoje argumete zbog kojih traži reviziju sudskog postupka u vezi sa saobraćajnom nesrećom u kojoj je u avgustu 2011. godine poginuo njegov sin jedinac Nikola.

„Danas su me pozvali iz Kabineta ministra unutrašnjih poslova Radislava Jovičića i saopštili mi da će me za deset dana pozvati na razgovor u vezi sa mojim zahtjevom za reviziju postupka. Rekli su mi da će me primiti visoki funkcioneri MUP-a Zoran Mandić i Darko Ćulum, koji će saslušati moju argumentaciju“, izjavio je Đurović za Blog.

On kaže da je 10. oktobra obavijestio ministra Jovičića da je podnio krivične prijave protiv bivšeg ministra policije Stanislava Čađe, Mladena Marića, načelnika CJB Banjaluka i policajaca Marinka Gajanovića i Zdravka Ribića zbog toga što su, kako se u dokumentu tvrdi, pokušali da zataškaju važne dokaze u vezi sa nesrećom u kojoj je ubijen njegov sin jedinac.

Prema pravosnažnoj sudskoj presudi, izazivanje saobraćajne nesreće u kojoj je poginuo Nikola Đurović skrivio je Nenad Radinković. Radinković je osuđen na četiri godine zatvora. Roditelji poginulog Đurovića, međutim, tvrde da Radinković nije vozio te kobne noći, već da se za upravljačem nalazio neko drugi.

Porodica Đurović vjeruje da je Radinković poturen kao vozač i tvrde da je nevin. Interesantno, Radinković je “pao” u Francuskoj na švercu oružjem. Upućeni smatraju da je neko moćan naložio da se Radinković ne hapsi u RS, kako bi mu se “namjestilo hapšenje u Francuskoj”.

“Radinković je vrlo opasan svjedok za onog ko je te kobne noći zaista učestvovao u saobraćajnoj nesreći u Banjaluci u kojoj je poginuo Đurović. Taj neko, očito vrlo moćan, odlučio je da Radinkovića skloni. Nema sumnje da je Francuzima odavde dojavljeno čime se Radinković bavi”, rekao je ranije moj sagovornik.

On ističe da nije isključeno da Radinković u Francuskoj “propjeva” o tome ko je zaista usmrtio Nikolu Đurovića, “kada shvati kakva ga sudbina u tamošnjim zatvorima čeka”.

Radinković je na zatvorsku kaznu osuđen 26.11.2012. godine, što znači da je oružje švercovao i tokom suđenja za usmrćivanje Đurovića, a na to su nadležni iz MUP-a RS držali čvrsto zatvorene oči.