уторак, 25. март 2014.

Stanković pozvao na likvidaciju Vaskovića; Tegeltija mjesečno gubi 15-20 hiljada maraka na kartama

Piše: Slobodan Vasković 

Dragan Stanković, sin tajkuna Budimira Stankovića, javno je pozvao 08.03.2014. godine na likvidaciju Slobodana Vaskovića.

Dragan Stanković krije se iza nika “nervnipsihijatar”, koji je otvoreno pozvao na moju likvidaciju.

nervnipsihijatar, 08.03.2014. 19:40:07 [107543]
Симо П. Ороз, 08.03.2014. 19:08:11
U mrznji su velike iluzije i aluzije moj Simo. Nego, ja se pitam sta ce se desiti ako se ovo do kraja raskrinka kao Zlobina specijalna crna operacija? Oce li on opet na miru sjediti u Solajinoj i pijuckati kafu? DA sam na Zenginom mjestu i da sam ovako nevin kao sto tvrdi, ne bih se prepucavao sa Vaskovicem po novinama nego bi izljubio zenu i djecu, pa repetirao parabelu i odlezao skota. Ako je Vaskovic u pravu, iselio bih se iz RS.
Pitam se jos koliki bezboznik moras biti pa raniti porodicu parama kakve zaradjuje Zlobo VAskovic.. a jos mi je vise za cudo KAKVA kalastura moras biti pa sa takvim pascetom lezati u krevetu i radjati mu djecu.@!
Stvarno je doslo zadnje vrijeme i bice velikog trebljenja pleve narodne..

(Iza nika “Симо П. Ороз “, kojem se Stanković obraća, krije se visoki funkcioner SNSD-a, donedavno prvi operativac te stranke.).

Dragan Stanković uposlenik je Republičke geodetske uprave (RUGIP) i to na poziciji šefa za javne nabavke. Na tu poziciju postavljen je nakon smjene Tihomira Gligorića, iako nije bio u stalnom radnom odnosu. Ni Gligorićev nasljednik Mladen Kovačević nije ga htio primiti u stalni radni odnos, pa je i njega, kao i njegovog prethodnika, smijenio Budimir Stanković. I to uz pomoć Vlade RS.

(Važno je znati da je RUGIP dužna da u narednih par godina izvrši reformu zemljišne administracije u RS. Za te namjene Narodna skupština RS joj je odobrila mogućnost kredita kod Svjetske banke od 17,5 miliona USD. Pored toga, u saradnji sa vladama Švedske i Norveške biće potrošeno oko 20 miliona KM za iste namjene, od čega je najmanje pola tih sredstava donacija vlada ovih država. Većina tih novaca biće potrošena za kupovinu poslovnih prostora područnih jedinica, vozila za potrebe uprave i odgovarajućeg hardvera i softvera, a te poslove vodiće Stanković junior. Genijalno, nema šta.).

Budimir Budo Stanković kum je Milorada Dodika. On je oteo 392 dunuma zemljišta Poljoprivredne škole, vrijednog cca 400 miliona maraka. O tim malverzacijama pisao sam u niz navrata proteklih godina. Stanković je ovu pljačku izveo uz pomoć institucija RS.


On je nasilnik, koji je, svojevremeno, prijetio čak i Slobodanu Gavranoviću, dok je ovaj bio na čelu banjalučke skupštine. Njegov vozač Velimir Bundalo prijetio je Milanki Zec Višnjić da će “ubiti nju i njenog sina”, ali ni ove prijetnje nikada nisu procesuirane.

Ljubo Gladović, vlasnik firme “Makroprom“, 2007. godine je javno rekao da mu je Budo Stanković poslao profesionalne ubice da ga likvidiraju. Našli su ga u Zagrebu u zgradi u kojoj je živio i pucali mu u usta. Srećom je preživio. Sukob između Stankovića o Gladovića izbio je oko prijedorske „Trgoprodaje“. Tu firmu oteo mu je Stanković. Jedan njen dio prodao je Geodetskoj upravi, iako je bila pod višestrukom hipotekom. Uzeo je avans od milion i po maraka, koji nikada nije vratio. Tihomir Gligorić podnio je krivičnu prijavu protiv njega zbog prevare, jer se RUGIP nikada nije uknjižio na kupljeni prostor, zbog hipoteka datih bankama. Sve je zataškano.

Budimir Stanković prijetio je i meni 28.05.2012. u centru Banjaluke da će me ubiti, što sam i objavio na ovom blogu u tekstu “Prijetnje, psovke i kaciga”.

Milan Tegeltija, predsjednik Osnovnog suda Banjaluka, izvršilac je naloga ovdašnjih tajkuna i kriminalaca.

U njegovom kabinetu u Sudu uposlen je čovjek od najvećeg povjerenja Bude Stankovića.

Atko Huseinbašić je sudija Osnovnog suda u Banjaluci, višestruko puta kažnjavan od Visokog sudskog i tužilačkog savjeta.

On je bio sudija za prethodni postupak, koji je 24.03.2014. godine odbio da MUP-u RS izda Naredbu za utvrđivanje IP adrese sa koje je upućen poziv za moju likvidaciju.

Učinio je to po nalogu Tegeltije, od kojeg je to zahtijevao Budimir Stanković.

Neizdavanje Naredbe za utvrđivanje IP adrese, Huseinbašić je obrazložio “procesnim razlozima” (vidi dodatak), iako u “komentaru” Dragana Stankovića piše: “DA sam na Zenginom mjestu i da sam ovako nevin kao sto tvrdi, ne bih se prepucavao sa Vaskovicem po novinama nego bi izljubio zenu i djecu, pa repetirao parabelu i odlezao skota”.

Kao drugi razlog za neizdavanje Naredbe, Huseinbašić je naveo “nedostatak potpisa”. U policiji su mi ustvrdili da su na zahtjevu bili potpisi i nadležnog tužioca i inspektora.  Neko tu, očito, laže.

Tegeltija i Huseinbašić su veliki prijatelji i “taldžije” koji zajedno završavaju brojne prljave poslove za ovdašnje tajkune i mafijaše.

Tegeltija i Huseinbašić su i notorni kockari i već godinama ilegalno se kockaju u objektima u kojima se te zakonom zabranjene aktivnosti obavljaju. Često to rade u “Alibabi”, ali i ostalim ugostiteljskim objektima, u kojima se organizuje ilegalno kockanje.

Tegeltija i Huseinbašić se kockaju u toku radnog vremena, što dovoljno govori o njihovoj posvećenosti poslu. Ove činjenice potvrdilo mi je nekoliko učesnika ilegalnih kockarskih seansi, ali to i nije neka ekskluzivna vijest, jer je u Banjaluci opštepoznato čime se sve Tegeltija bavi. A to su, mahom, kriminalni poslovi.

U ilegalnom kockanju učestvuje još nekoliko uposlenika banjalučkog Osnovnog suda. Tegeltija je ilegalne kockarske seanse organizovao u nekoliko navrata čak i u svojoj porodičnoj kući u Srpcu. Iz tog gradića je prije nekih desetak/dvanaest godina došao u Banjaluku praznih džepova, a a sada posjeduje brojne nekretnine.

Tegeltija, prema svjedočenjima učesnika ilegalnih kockarskih seansi, mjesečno gubi 15-20 hiljada maraka. Isti tvrde da je izuzetno loš igrač, “ali je neizlječiv”.

Za razliku od njega Huseinbašić je odličan igrač i nerijetko pobjeđuje. Mahom “odere” Tegeltiju. Odakle Tegeltiji pare?!

Dodatak: Pitanja Osnovnom sudu i njihov odgovor

OSNOVNI SUD BANJA LUKA
Predsjednik Suda, g. Milan Tegeltija
Postovani,
dana 8. marta uputi sam dopis nacelniku Krim policije MUP RS dopis u kojem sam ga obavijestio o otvorenom pozivima na moje ubistvo, koji su se pojavili na portalu frontal.rs.

Naime, na tom portalu, u komentarima ispod teksta ispod teksta "Хрватска потврдила – Зоран Новаковић био у Зенгама", dana 08.03. ove godine komentator pod "nikom" -"nervnipsihijatar", otvoreno je huškao na ubistvo Slobodana Vaskovića i prijetio ubistvima u, kako sam zaključio, skoroj budućnosti. Njegov komentar prenosim u cijelosti, a šaljem vam i sliku tog "istupa".

nervnipsihijatar
, 08.03.2014. 19:40:07 [107543]
Симо П. Ороз, 08.03.2014. 19:08:11

U mrznji su velike iluzije i aluzije moj Simo. Nego, ja se pitam sta ce se desiti ako se ovo do kraja raskrinka kao Zlobina specijalna crna operacija? Oce li on opet na miru sjediti u Solajinoj i pijuckati kafu? DA sam na Zenginom mjestu i da sam ovako nevin kao sto tvrdi, ne bih se prepucavao sa Vaskovicem po novinama nego bi izljubio zenu i djecu, pa repetirao parabelu i odlezao skota. Ako je Vaskovic u pravu, iselio bih se iz RS.

Pitam se jos koliki bezboznik moras biti pa raniti porodicu parama kakve zaradjuje Zlobo VAskovic.. a jos mi je vise za cudo KAKVA kalastura moras biti pa sa takvim pascetom lezati u krevetu i radjati mu djecu.@!
Stvarno je doslo zadnje vrijeme i bice velikog trebljenja pleve narodne..
Boldovane rečenice su za mene nedvosmisleno poziv na moju likvidaciju.
MUP RS je obavijestio Tuzilastvo, po cijem sam nalogu dao izjavu, posle cega je Tuzilastvo nalozilo MUP RS da od sudije za prethodni postupak zatrzi naredbu za utvrdjivanje IP adrese, sa koje je upucena prijetnja. Medjutim, kako sam obavijesten iz policije, sudija za prethodni postupad, odbio je da izda naredbu za utvrdjivanje IP adrese, sa koje je upucen poziv za moju likvidaciju.
Shodno navedenom, molim Vas da mi odgovorite na sledeca pitanja kako bih mogao da istinito obavijestim javnost o cijelom ovom slucaju:
1. Koji je razlog sto sudija za prethodni postupak nije dao naredbu MUP RS da utvrdi IP adresu sa koje je upucen poziv na likvidaciju Sklobodana Vaskovica?

2. Kako gledate na cinjenicu da je sudija za prethodni postupak odbio naloziti utvrdjivanje IP adrese sa koje je upucen poziv na lokvidaciju Slobodana Vaskovica?
3. Da li za Osnovni sud Banjaluka javni poziv na likvidaciju odredjenih osoba, koje se usudjuju da kritikuju aktuelnu vlast, predstavlja legitimno pravo zastitnika vlasti i onih koji podrzavaju vlast i ne podlijeze krivicnom gonjenju?
4. Da li Osnovni sud smatra da je eventualno ubistvo bilo koje osobe, koja se usudjuje da kritikuje aktuelnu vlast, potpuno opravdano i, samim tim, ne kaznjivo?
Molim Vas da mi odgovorite i ko je bio sudija koji je odbio da izda naredbu MUP RS za utvrdjivanje IP adrese sa koje su upucene prijetnje likvidacijom Slobodanu Vaskovicu.
Molim Vas da mi na pitanja odgovorite najkasnije do utorka, 25. marta.
S postovanjem,
Slobodan Vaskovic, novinar-blogger

Н/Р Слободан Васковић
Предмет: Обавјештење; доставља се
Поштовани,поводом Вашег упита овом суду обавјештавамо вас о следећем:
Дежурни судија Основног суда у Бања Луци за период од 17.03.2014.-23.03.2014. године био је Хусеинбашић Атко. Као дежурни судија за претходни поступак одбио је издавање наредбе оператеру телекомуникација сматрајући да нису испуњени процесни услови за издавање исте. Првенствено због тога што захтјев није снабдјевен одговарајућим писменим одобрењем тужиоца у смислу одредби које предвиђа ЗКП РС(није идентификован тужилачки предмет под којим се тражи одобрење, не постојање печата тужилаштва и итд)
Такође у спису који је достављен од стране МУП РС уз захтјев за издавање наредбе суду није достаљена пратећа документација из које би произилазила основана сумња на извршење кривичног дијела из члана 169. ст.2 КЗ РС ( изјаве о саслушању оштећеног или свједока итд), а која сумња је потребан услов за издавање овакве наредбе.

Овом приликом Вас обавјештавамо да је судија у своме поступању у потпуности самосталан и независан како од Предсједника суда,тако и од било кога другог и да његову евентуалну одговорност за пропусте у раду санкционише Уред дисциплинског тужиоца при ВСТВ.
(nastaviće se)