четвртак, 14. децембар 2017.

Goran Dakić: Vatikanske veze i iščupani rogovi

U podne je kafana prazna.
Goran Dakić

Taman za prve vijesti i popunjavanje radne liste.

Četvrtak je i rano je za špricer. 

Domaća kafa i „žuta“.

Moram do Studentskog, čeka me i neki intervju, a ostale poslove ostavljam za noć.

Dolaze i prvi gosti. 

Njih trojica. Svako za svoj astal. Jedan „Nektar“, drugi „Jelena“, treći rakiju, ali iz čokanja. 

Prvi uzima „Blic“, drugi „Novosti“, a treći neće ništa. Čak ni vodu uz rakiju.

Na radiju „Indexi“. Švabo je u Kini, pa sve moram bez njega. 

Razgovori počinju polako, oprezno, izdaleka. 

Svako muči svoju muku i svako traži kome može da se potuži. Nešto poput siromašnog Čehova. 

Prvi veli ovako: 
Ako gladan piješ, gotovo je.

Tako i ide...

Jeste, jeste...

To je fora...

Ja kod Dobrile kad radim, jebem joj sunce njezino, ona hoće da ja sve pojedem!

Ja joj kažem: Ženska glavo, jesi ti normalna, nemoj mi turati u tanjir ti koliko oćeš!

Znaš...

A ona kaže: Aj, brale, jedi, nešto si mršuljav!

Znaš...

A žena mi prije govorila, kad idemo na slavu, samo da jedem...
Zna da ću se tako teže napiti...

Drugi prihvata: 
Tako je meni i moja bivša...
Zato je bivša...

A jest i duvalo, brate rođeni!

Jesi vidio šta je napravio? Krov oduvalo, studenti plivaju u vodi...

Svak se vatio alata i ide raditi...

Jesi vidio ono što je izvalilo?
Ne zna eksera udariti, a diže krov...

Da je krov kasnije ruknuo, bilo bi mrtvih...

Drveće izvaljeno, ali krov?!

Urađeno dobro, nema šta!
Iščupani rogovoi, sve odneseno!

Ajde da je odnijelo lim, ali krov odnijelo...

Dobro je ti sad, nemoj Dodika pominjati i njegove zavjere, znam te da ćeš doć do njega!
Nije vjetar Dodik!

Zvaću ti Zlaju ako budeš Dodika pominjao!

Zlaje nema, pa treći uzdahnu i sasu:
Vatikan mu je dao svu političku vezu.
I to je ta veza koju on danas održava sa Čovićem.
Na štetu srpskog naroda.
Davao mu je Vatikan svu podršku za plac Fabrike duvana da proda Katoličkoj crkvi.
Eto tako da znaš.
Kad mene ubije Milorada Dodika banda, da zna neko o čemu se radi ovdje.
I onda kad su Rusi ojačali, on prebaci na drugu obalu.

E baćo...

Normalno...

Taki ti je Dodik i njegova banda...

Ima otac Stefan, iguman manastira Liplje, kojem je to rekao lično...
Bio prisutan na tim sastancima...
Ovdje je planiran najveći katolički centar na Balkanu!
Smij se ti, smij...

To da čuješ malo informacija koje ne možeš pročitati u ovim...
Eeee, to ti je istina, baćo moj...
Nije ono „ronhil“ bez veze...

Vrijeme je za špricer...